4 Şubat 2011 Cuma

Hani hayal kurar gibi

Ne zaman atesler icinde uyansam yanimda seni buluyorum
Aci sicakligi vuruyo yuzume nefesinin tam alistigimi dusunurken
Hayalin canlaniyo ve gozumun onunde bitiyosun
Nefesin carpiyo yuzume
Ne zaman bir gece atesler icinde uyansam
Yanimda seni buluyorum
Yanimdasin burdasin iste
Ne kadar inkar etsende sen baska bi dunyada yasadigini soylesende
Burdasin
Sesim kisiliyor sessizliginden
Avaz avaz aglamak
Nemli yuzunde elimi gezdirmek suskunlastiriyor bedenimi
Duvarlarla konusuyorum
Ne zaman atesler icinde uyansam
Yanimda sen
Uyandim uyanigim iste
Gelebilir konusabilir telefonumu caldirabilirsin
Mesaj da yollasan olur
Sadece yasadigimdan emin ol
Yasadim diyemesemde
Cunku ben ne zaman atesler icinde uyansam yanimda seni buluyorum
Boncuk boncuk terlerimin sicakligi aydinlatiyor zifiri
Ve ufukta sen kapinin onunde durmus sadece beni izliyorsun
Korkma odaya girmeye
Dipsiz kuyu degil ya duslerim
Cikarsin girdigin gibi
Yap bildigin gibi
Ve hatta birakip gitigin gibi
Ciksan gitsen gunun birinde
Geldigin gibi sessizce
Birakip gitsen gunun birinde dur diyemem sanmiyorum
Yalvaramam gitme diye ne kadar istemesemde
Hersey gelecekte
Ve sadece fragman gibi beliriyor gozumun onunde uflesem duman gibi
Gidermi??
Ufleyemem sanmiyorum
Ama ben ne zaman bir gece
Uyansam atesler icinde
Yanimda
Seni buluyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder