15 Haziran 2010 Salı

cunku bazen ask nefes almaktan daha zordur

bir sigara dumanında canlanıyor hayalin
gitmiyor acıyla
son nefesimi yine çekiyorum onunla
yinede gitmiyor

son gidişindeki gibi herşey
kahve gibi ağır kokuyor yapraklar
yağmurun sesi gibi fısıldıyor
yeniden anlıyorum
sonbahar

yaprak dökümü
gidiyorlar bir bir
sen gibi
geri geleceğin mevsim

neden bu şehirde bir seni hatırlatır sonbahar
neden ismi sonbahardır
bir saman renkli anı canlanır
sonbahar

biraz daha acıyor her nefesimle içim
biraz daha soluyor gözlerimin rengi
biraz daha özlüyorum seni
ve biraz daha duygulanıyorum

düşüyorum
elimi tut
gitme
yapabilirsen

düşüyorum
onu tuttuğun gibi
benide tut elimden
ve birini fısılda kulağıma
en güzel yaz dilerklerinden
birini daha

yanaklarım ıslanmıyor ama
ağlıyorum
içime akıyor kan kırmızı yaşlar
biraz pişmanlık biraz özlem
her geçen saniye
biraz daha özlüyorum
içimden gelenler dökülemiyor kalemime bir sınır var gibi
alamıyorum nefesimi bir yük var gibi
içime çekebiliyorum yalnızca
zor geliyor her nefes
zor geliyor aşkın
ama biliyorumki
daha zor nefes almak

sen yokken..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder