15 Haziran 2010 Salı

icimdeki istanbul ol

evet kendimle yuzlesmekten korkuyorum
icimde okadar buyuttum ki seni son 1 bucuk senedir hic aynaya bakmadim
bir annenin cocugunu buyutmesi gibi buyuttum fidanin yesillenip cilek agaci olmasi gibi yeserttim
karsinda ben kizarirken seni sadece yeserttim evet
senden sadece susmani beklerken ben o kadar cok sey soyledim ki
simdi dusunup pisman mısın desen hayir derim yine
hep de hic pismanlik yok icimde
ama umudumla buyuttum seni kesersem olecegini bilerek
gormek istedigim seylerle buyuttum ve insanlarda sadece gormek istediklerimi soylemelerini bekledim
aksini soyleyenlere kizdim.dogrulara kizdim kusup koseme cekildim bazen
onlar yanlis biliyor
ama ayni sarkinin devami
onlar yanlis biliyor
kimsenin sucu degil bu onun sucu degil bu kader oyunu degil bu
bu benim sucum
evet aslinda benim sucum icimdeki o kucuk ne kadar ne sucu sen yapacagini yaptin dese de mantiken hic bisi yapmadim yani gozle gorulur
sadece baktim ve sen o bakisi goremeyince gozle gorulur olamadi
belki gordun ve tepki verdin ama ben dogrulara o kadar sirt cevirmistim ki daha iyisini bekliyordum
daha dogru olsa icim daha az aciyacakti sanki
cok agladim
acini baskalarinda unutmaya calistim
cok insan yiprattim cok kagit tukettim unutmak icin seni
ama o insanlar gelip bir gun hesap sorduklarinda yuzumu gizleyecek kagidim kalmadi
cok agladim senin icin hem de nedensiz biliyor musun
sen hic bisi dusunmezken ben dusunmedigin icin agladim
insanlarin nerden biliyorsun dusunmedigini demelerini bekledim belki
ama yalani onlardan duyunca daha da cok sinirlendim cunku yalana o kadar alismistim ki dahasini istiyordum
tipki bi esrarkesin uyusturucu krizi gibiydi
ben giderken senin kalmamani bekledim
hersey belirsizken yalanlari sucladim
ama sorsan sana nefretim ne kadar
hic derim hem de hic nefretim yok
hala ilk gunku gibi seviyorum ben seni
vaz gectigimi dusunmeni de istemiyorum
o zaman sadece susalim
insanlar dogrular ve yalanlar arkamizda atip tutarken biz sadece susalim
var misin?

istersen benimle gel
icimdeki istanbul ol
istanbulu senden cok seviyor degilim
bazilari sarki soyler bazilari siir yazar
ben seni yazdim seni soyledim
bu mektubum sana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder