15 Haziran 2010 Salı

sadece 2

bugün kaçıncı kez düşündüm
hiç ağladım mı
ismini anmayacağım diye kaçıncı söz verişimdi
bilmiyorum
bilmiyorum
neden dur demedim

gittinmi bilmiyorum
ben burada kaldım
şimdi nerdesin soramıyorum
yada napıyorsun
alışkanlık değildi
hep seni beklemem
sadece bir ihtiyaçtı
ihtiyaçtı nefes alabilmem

şimdi içime çekiyorum senin soluyamadığın o havayı
ve bir kez daha yavaşça
özlemle acıyla
bir kez daha gitme dercesine çekiyorum
yavaşça doluyo gözlerim
ağlamıyorum
soramıyorum nerdesin
yada napıyorsun
soramıyorum
gözlerimi kapıyorum göremiyorum
nerede bir hayat düşlesem
susuyorum
o yok
diyorum, susuyorum
ben sen yokken
acı çekiyorum
her nefesim bir yük dercesine
yavaşça bir kez daha
çekiyorum
havayı
gözlerim çekiliyor aynı anda
ve kapıyorum bir dalgayla
açamıyorum
o yok
diyorum
susuyorum

yağmur başlıyor duyuyorum
bir önceki kazaydı diyorum
bulutların edası
gitmem kazaydı
ağlamıyorum
o yok diyorum susuyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder